Συστάσεις του Υπουργείου Υγείας ως προς την κατανάλωση άγριων μανιταριών
Από τη δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με οδηγίες της δ/νσης Δημόσιας Υγείας και Υγιεινής Περιβάλλοντος του Υπουργείου Υγείας, η κατανάλωση αγρίων […]
Continue Reading