Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς ενόψει Έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων μαθητών ΕΠΑΛ και ΓΕΛ.
Με αφορμή την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων, ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς Δημήτρης Σαββόπουλος, εύχεται καλή επιτυχία στην προσπάθεια όλων των μαθητών/τριών που συμμετέχουν στις εξετάσεις. Το μήνυμα αναφέρει: «Αγαπητοί/ές υποψήφιοι, αγαπητά […]
Continue Reading